Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chicago Bulls i Cinkciarz.pl „Nasza” firma ich sponsorem

oprac.kb
W konferencji prasowej w Chicago udział wzięli m.in. byli  prezydenci Polski
W konferencji prasowej w Chicago udział wzięli m.in. byli prezydenci Polski mat.prasowe
- Chicago Bulls ogłosiło umowę sponsorską z Cinkciarz.pl z Zielonej Góry. Podpisana umowa to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu Chicago Bulls.

Cinkciarz.pl to lider internetowego rynku wymiany walut. - Chicago Bulls mają zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście. Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - mówi Michael Reinsdorf, prezydent i dyrektor generalny Chicago Chicago Bulls.

Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls
i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls. - To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która współpracuje z Chicago Bulls. Zespołem, który reprezentuje amerykańską historię. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość, odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego związek Cinkciarz.pl, czyli najambitniejszego fintechu Europy. oraz legendarnej drużyny koszykarskiej świata musi zaprocentować - komentuje Marcin Pióro, prezes zarządu spółki Cinkciarz.pl

Cinkciarz.pl otrzyma m.in. prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, reklamy wideo przed meczami, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych. Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych. jak i meczów sezonu regularnego. Firma z Zielonej Góry będzie też obecna na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA, dzięki 3 milionom odsłon miesięcznie. Drużyna ma ponad 21 mln fanów w mediach społecznościowych. NBA jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. W międzynarodowym badaniu obejmującym 18 państw została uznana najważniejszą amerykańską ligę sportową.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Chicago Bulls i Cinkciarz.pl „Nasza” firma ich sponsorem - Zielona Góra Nasze Miasto

Wróć na zielonagora.naszemiasto.pl Nasze Miasto