Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Koncern Coca-Cola wycofuje swój napój z polskiego rynku. Coca-Colę Cherry zastąpi odpowiednik w wersji Zero, bez cukru

red.

Ze sklepowych półek w Polsce zniknie Coca-Cola o smaku wiśniowym. Zastąpi ją Coca-Cola Cherry Zero Cukru.

Firma Coca-Cola dołączyła do porozumienia polskich producentów żywności, handlowców i restauratorów, którzy zobowiązali się do zadbania o lepszą jakość produktów spożywczych.

Działania koncernu wpisują się w jego strategię, która zakłada zmniejszenie o 10 proc. zawartości cukru w produktach do 2020 roku.

Firma już wiele lat temu rozpoczęła ograniczanie zawartości cukru i kalorii w swoich produktach m.in. poprzez zmianę receptur i wprowadzanie niskokalorycznych i niskocukrowych napojów. Teraz podjęła decyzję o wycofaniu z polskiego rynku Coca-Coli Cherry. W zamian wprowadza wiśniowy napój w wersji bezcukrowej.

Konecern od pewnego czasu informuje o tym m.in. na portalach społecznościowych, odpowiadając na pytania klientów, którym coraz trudniej znaleźć Coca-Colę Cherry w sklepach.

Coca-Cola Cherry na światowym rynku pojawiła się w 1985 roku, a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na zary.naszemiasto.pl Nasze Miasto