W Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach od dnia 13 listopada 2017r. bilety na stanowisko rejestracji tradycyjnej będą wydawane w godzinach: od 7.45 do 10.00.
Od godziny 10.00 do 14.00 odbywać się będzie obsługa rejestracji internetowych.
Oto zasady internetowej rejestracji bezrobotnych
- Pełna rejestracja internetowa (dla osób posiadających podpis kwalifikowany lub profil zaufany e-PUAP)
* wypełnij formularz rejestracji na stronie http://kartuzy.praca.gov.pl/urzad-online;
* wniosek opatrz:
- bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub
- podpisem potwierdzonym profilem zaufanym e-PUAP
- podpisem osobistym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu podpisu osobistego
* dołącz zeskanowane dokumenty niezbędne do rejestracji
rejestracja nastąpi z dniem przesłania kompletnego wniosku.
* na podstawie wypełnionego wniosku oraz dołączonych skanów dokumentów pracownik dokona rejestracji (w przypadku wątpliwości, osoba zostanie wezwana do uzupełnienia dokumentów)
*pracownik wyda stosowną decyzję, którą podpisze podpisem kwalifikowanym i prześle osobie rejestrującej. Wyznaczony zostanie również termin obowiązkowej wizyty u doradcy klienta
- Rezerwacja terminu wizyty w celu rejestracji (dla osób nieposiadających podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego e-PUAP)
* przygotuj niezbędne dokumenty do rejestracji (skan dokumentów)
* wypełnij formularz rejestracji na stronie http://kartuzy.praca.gov.pl/urzad-online oraz rezerwuj termin wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy
System wyznaczy termin wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach na odpowiednim stanowisku w terminie nie dłuższym niż 7 dni.
* należy punktualnie stawić się w wyznaczonym dniu i godzinie z kompletem dokumentów wymaganych do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach na wyznaczonym stanowisku
* pracownik po zweryfikowaniu przedstawionych dokumentów wydaje decyzję o nadaniu statusu osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy
* po zarejestrowaniu osobie zostaje wyznaczony termin wizyty u doradcy klienta
Profil zaufany e-PUAP to darmowe narzędzie, dzięki któremu można załatwiać, określone sprawy urzędowe online, w serwisach administracji publicznej, bez wychodzenia z domu.
Posiadanie profilu zaufanego e-PUAP:
- oszczędza Twój czas i pieniądze
- zapominasz o długich kolejkach
- załatwiasz sprawy w dowolnym miejscu i o dowolnej porze
Aby uzyskać profil zaufany e-PUAP wystarczy:
·
wejść na stronę https://epuap.gov.pl/wps/portal lub https://pz.gov.pl/pz/index
·
założyć konto i złożyć wniosek o bezpłatny profil zaufany
·
potwierdzić złożony wniosek w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach pok.18 lub w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w Kartuzach lub w Urzędzie Skarbowym w Kartuzach
i już można załatwiać sprawy przez internet!
Jeśli posiadasz profil zaufany e-PUAP, to w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach możesz przez internet złożyć:
- wniosek o wydanie zaświadczenia;
- wniosek o przelew świadczenia na konto;
- wniosek o pozbawienie statusu osoby bezrobotnej;
- zgłoszenie podjęcia pracy;
- zgłoszenie wyjazdu lub braku gotowości do podjęcia pracy oraz
- ZAREJESTROWAĆ SIĘ!
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?